مرکز کدهای جاوا - قالب وبلاگ

مرکز کدهای جاوا - قالب وبلاگ

کدهای جاوا، قالب وبلاگ، آموزش وبلاگ نویسی و ...
مرکز کدهای جاوا - قالب وبلاگ

مرکز کدهای جاوا - قالب وبلاگ

کدهای جاوا، قالب وبلاگ، آموزش وبلاگ نویسی و ...

بازی تمرکز حواس برای وبلاگ و سایت

سلام دوستان

»» بازی زیبایی که در اینجا ملاحظه می فرمایید یک بازی نوشته شده با جاوا اسکریپت است که به بازی تمرکز حواس شهرت دارد ، البته گفته می شود فقط نوابغ قادرند به مدت سی ثانیه یا بیشتر این بازی را ادامه دهند و همچنین خلبانان نیروی هوایی آمریکا می توانند بیش از یک دقیقه در این بازی استقامت نمایند .

»» شاید شما هم یک نابغه باشید و خودتان بی خبر باشید! و بتوانید رکورد خلبان های آمریکایی را بشکنید . این بازی به تمرکز حواس بسیار بالایی نیاز دارد .

»» اگر مایل بودید این بازی فوق العاده سبک را به وبلاگ خود اضافه نمایید تا کاربرانتان بتوانند بطور مستقیم از طریق وبلاگ شما نبوغ و تمرکز حواس خود را محک بزنند کافی است کد موجود را در جایی مناسب از قالب وبلاگ خود کپی نمایید .

- دریافت کد

- شروع بازی !

توجه : در صورتی که برای قرار دادن این کد در وبلاگهای سیستم بلاگفا با مشکل برخوردید می توانید لینک زیر را در وبلاگ خود قرار دهید تا کاربرانتان بتوانند از بازی استفاده نمایند .

- بازی تمرکز حواس

 دریافت کد لینک بازی :

- دستورالعمل بازی

»» ماوس را روی مربع قرمز نگه داشته و آن را حرکت دهید.
سعی کنید مربع قرمز رنگ با دیواره و مربع/مستطیل های آبی رنگ برخورد نکند.
اگر بتوانید بیشتر از 30 ثانیه از برخورد جلوگیری کنید، به احتمال زیاد شما یک نابغه هستید!

نکته مهم : از کلیک راست کردن در محیط بازی خودداری کنید (با کلیک راست بازی متوقف شده ولی تایمر بازی متوقف نمی شود !) .

موفق باشید.

نام محصول: موسیقی آرام بخش

قیمت: 60,000 ریال

در ادامه مطلب

خرید   مجموعه آثار دکتر شریعتی
نام محصول: موسیقی آرام بخش
کاربرد: موسیقی بی کلام

قیمت: 60,000 ریال

این مجموعه زیبا و شنیدنی شامل بیش از 20 ساعت موسیقی بیکلام است. این موسیقی ترکیبی از موسیقی عرفانی همراه با سازهای جدید است و انرژی آرام بخش فراوانی آزاد می کند. و برای رستورانها کافی شاپ . دریگر اماکن بسیار مناسب است برخی آثار گوش دادن به این نوع موسیقی به گفته سازندگان آنها عبارتند از : رفع تنش های روحی و هیجان های مضر روزمره رفع خستگی های روانی و ایجاد احساس سبکی و راحتی بعد از کارهای خسته کننده جسمی و روحی ایجاد حس آرامش قبل از خواب و بعد از بیداری آزاد کردن مغز از افکار آزار دهنده روحی و ایجاد آرامش برای انجام کارهای فکری مجموعه فوق در غالب یک حلقه DVD ارائه می شود و در دستگاه های پخش موسیقی و همچنین کامپیوتر قابل استفاده است. علاوه بر این شما می توانید فایل های MP3 این مجموعه را به موبایل خود انتقال داده و همواره همراه خود داشته باشید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

مهم لطفا هنگام ثبت سفارش خود موارد زیر را کامل وارد کنید به اطلاعات ناقص ترتیب اثر داده نمی شود و توجه داشته باشید برای ثبت نهایی محصول حتما با شما تماس گرفته می شود و این محصولات ابتدا به آدرس اعلامی توسط اداره پست ارسال و بعد مبلغ آن اخذ می گردد 1-نام و نام خانوادگی 2- شهر ستان 3-استان 4-روستا 5-آدرس دقیق پستی 6-کد پستی 10 رقمی درج شده در قبض آب و گاز یا تلفن 7-شماره تلفن ثابت با همراه کد شهر 8-شماره تلفن همراه 9-آدرس ایمیل برای ارسال کد رهگیری محصول 10- انتخاب نوع پست سفارشی یا پیش تاز


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • موسیقی بی کلام
  • 20 ساعت موسیقی آرام بخش
  • رفع تنش های روحی و هیجان های مضر روزمره
  • آزاد کردن مغز از افکار آزار دهنده روحی و ایجاد آرامش برای انجام کارهای فکری
  • آرام بخش
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد